پرسشنامه کیفیت خدمات ادراک شده از دیدگاه مشتریان

پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات ادراک شده از دیدگاه مشتریان، مبتنی بر مدل سروکوال، شامل 25 سوال طراحی شده است.

پایایی
پایایی یا قابلیت اعتماد یک ابزار اندازه گیری به معنای میزان ثبات و تکرارپذیری نتایج آن است؛ یعنی وقتی شرایط یکسان باشد، ابزار تا چه حد می تواند نتایج مشابهی ارائه دهد (سرمد و همکاران، ۱۳۹۰). ضریب آلفای کرونباخ برای این پرسشنامه محاسبه شده که میزان پایایی آن را نشان می دهد (اطلاعات کامل در فایل موجود است).

روایی
روایی به این موضوع اشاره دارد که ابزار اندازه گیری تا چه حد قادر است ویژگی مورد نظر را به درستی بسنجَد، یعنی آیا واقعاً آن چیزی را اندازه می گیرد که هدف ما است یا خیر (سرمد و همکاران، ۱۳۹۰). جزئیات بیشتر درباره روایی این پرسشنامه نیز در فایل ارائه شده است.

  • روایی و پایایی: دارد
  • تفسیر و نمره گذاری: دارد ( به دو صورت تحلیل با اس پی اس اس و تحلیل بر اساس نمره گذاری)
  • تعداد مولفه: ۶ مولفه
  • تعاریف عملیاتی و مفهومی پرسشنامه: دارد
  • تعداد سوال:   ۲۵ سوال
  • مدل پرسشنامه: دارد
  • فایل ورد: دارد
  • نسخه PDF : دارد
  • تعداد صفحات: ۵
  • منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD