پاورپوینت قیمت گذاری، مفاهیم، روشها و خط مشی ها (دانلود تحقیق و مقالات رشته مدیریت) در قالب پاورپوینت powerpoint و قابل ویرایش و در ۱۸ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از عناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.
ویژگیهای خاص قیمت
قیمت تنها عنصری در ترکیب عناصر بازاریابی است که درآمدزاست.
قیمت منعطف ترین عنصر از ترکیب عناصر بازاریابی است.
قیمت مهمترین مشکل پیش روی مدیران بازاریابی است که باید با توجه به عوامل متعدد در مورد آن تصمیم گیری نمود.
مراحل قیمت گذاری
۱٫ تعیین هدف از قیمت گذاری
۲٫ تعیین تقاضا
۳٫ برآورد هزینه
۴٫ تجزیه و تحلیل هزینه ها، قیمت ها و آنچه که رقبا عرضه می کنند.
۵٫ انتخاب یک روش قیمت گذاری
۶٫ تعیین قیمت نهایی
اهداف قیمت گذاری
حداکثرنمودن سودآوری
حداکثرنمودن رشد فروش
حداکثر بهره برداری از بازار
رهبری کیفی کالا
روشهای برآورد منحنی تقاضا
تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات فروش در گذشته
استفاده از روشهای تجربی
نظرسنجی از خریداران