پرسشنامه عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان)

Inventory organizational performance

دانلود پرسشنامه عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان)

هدف: ارزیابی عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان)

تعداد سوال: ۱۲

شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

ماخذ: خردمند، احمد، بررسی رابطه بین سیستم مدیریت دانش ومدیریت ارتباط بامشتریان وتاثیرآن برعملکردبانکها(مطالعه موردی؛ صنعت بانکداری  استان آذربایجان غربی)، مقاله کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب. ۱۳۹۱

تعداد صفحات: 3

فرمت فایل: WORD