خلاصه:
مطالعه حاضردر تلاش برای ایجاد یک چارچوب محاسباتی ارزش طول عمر مشتری برای یک شرکت تعمیر و نگهداری خودرو در تایوان است.ارزش دوره عمر مشتری از ارزش کنونی و آینده مشتریان تشکیل شده است که شامل برآورد طول عمر،رفتار خرید در آینده و سود مرتبط با هر رفتار است.
این چارچوب از سه تکنیک برای تخمین ارزش دوره عمر مشتری با استفاده از پایگاه داده معاملات مشتریان استفاده می کند که عبارتند از:
۱- مدل رگرسیون لجستیک و مدل درخت تصمیم گیری به منظور برآورد احتمال رویگردانی مشتری و پیش بینی طول عمر مشتری
۲- آنالیز رگرسیون برای شناسایی متغییر های مهم مؤثر بر رفتار خرید مشتریان و زنجیره مارکوف که مدل احتمال تغییر رفتار مشتری را بیان می کند.
۳- شبکه های عصبی برای پیش بینی سود ارائه شده توسط مشتری تحت رفتارهای مختلف خرید.
پیش بینی ارزش دوره عمر مشتری با زنجیره مارکوف بر اساس مدل داده کاوی
تعداد صفحات: .
فرمت فایل: docx, pptx, pdf